مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 19:122022-03-13اجتماعي

اعزام کاروان های عتبات عالیات کرمانشاهیان از ابتدای سال آینده


سرپرست حج و زیارت کرمانشاه از اعزام کاروان های عتبات عالیات کرمانشاهیان از ابتدای سال آینده خبر داد.

- کاوه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیش ثبت نام های سفر نوروزی به عتبات عالیات استان کرمانشاه در 17 اسفند ماه به طور قطعی انجام شد و اسامی افراد متقاضی پس از قرعه کشی در سایت عتبات عالیات اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان سفر به عتبات عالیات اولویت بندی می شوند، افزود: افراد متقاضی که اسامی آنها در قرعه کشی انتخاب شده در 6 گروه اولویت بندی می شوند و در صورت کنسل شدن سفر از سوی هریک از این افرادی که انتخاب شده اند از گروه های هفتم و هشتم که به عنوان تکمیل ظرفیت قرار دارند برای جایگزینی انتخاب می شوند.

سرپرست حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: زائران کرمانشاهی به صورت رفت و برگشت هوایی با ظرفیتی 40 نفره از تاریخ یک فروردین ماه 1401 با مراجعه به فرودگاه مورد نظر در استان تهران به کشور عراق اعزام خواهند شد.

شیرزادی با اشاره به اینکه در اسفندماه سال جاری یک کاروان دیگر از زائرین کرمانشاهی به عتبات عالیات اعزام شده اند، بیان کرد: پس از گذشته وقفه ای پنج ماهه برای اعزام زائران کرمانشاهی که متقاضی عتبات عالیات بودند در تاریخ یک اسفند ماه 1400 به مدت یک هفته به عتبات عالیات اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان های عتبات عالیات کرمانشاهیان از ابتدای سال آینده

اعزام کاروان های عتبات عالیات کرمانشاهیان از ابتدای سال آینده