مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 19:222022-03-13سياسي

تعیین تکلیف کالاهای رسوبی سنواتی تا پایان 1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست تخصصی نمایندگان ویژه رییس قوه قضاییه در زمینه کالاهای متروکه با حضور رییس کل دادگستری، ناظر گمرکات استان هرمزگان و نمایندگان سازمانهای ذی مدخل در جهت رفع موانع و مشکلات و تعیین تکلیف کالاهای متروکه در سالن کنفرانس گمرک شهید رجایی برگزار شد.

 در این نشست رسولی فاضل نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی در خصوص کالاهای رسوبی در مقایسه با سال گذشته اذعان داشت: امسال شرایط انجام تشریفات کالاهای متروکه و آمارهای اعلامی بسیار مطلوب و نسبت به سنوات گذشته قابل مقایسه نیست  و در حال حاضر با توجه به بررسی های بعمل آمده و ارائه شده شاهد به روز شدن کالاهای متروکه اعلامی از سوی بنادر و گمرک شهید رجایی هستیم.

وی افزود: اگر هم دپوی کالا در انبارهای اموال تملیکی وجود دارد به دلیل موانع و مشکلاتی است که با پیگیری و رفع این موانع می توانیم رسوب کالاها در انبارهای اموال تملیکی را سریعاً تعیین تکلیف کنیم.

4هزار کانتینر متروکه سال 1400 باید تعیین تکلیف شود به گفته نماینده قوه قضاییه، حدود 4 هزار کانتینر متروکه مربوط به سال 1400 نیز باید سریع تر تعیین تکلیف شود که کل این 4هزار کانتینر اعلامی نیز متروکه واقعی نیستند بلکه بخشی از آن مربوطه به افراد حقیقی و حقوقی می باشند که با انجام تشریفات گمرکی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف کالاهای رسوبی سنواتی تا پایان 1400

تعیین تکلیف کالاهای رسوبی سنواتی تا پایان 1400