مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 20:272022-03-13سياسي

بیانیه اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان در خصوص برگزاری جشن روز جوان


با توجه به مسائل مطرح شده در برخی رسانه ها در خصوص جشن روز جوان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان بیانیه ای صادر کرد.

- ایسنا/کرمان با توجه به مسائل مطرح شده در برخی رسانه ها در خصوص جشن روز جوان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه آمده است: به اطلاع مردم شریف رفسنجان می رسد که استراتژی محوری شهرداری رفسنجان در دوره مدیریت جدید، حرکت در مسیر آسایش و امنیت روانی مردم و تحقق شعار روی خوش آرامش است.

در همین راستا و با توجه به نیاز روانی شهروندان و گسترش فضای شادی و نشاط در میان آحاد مردم شریف رفسنجان، برنامه های متعدد فرهنگی،هنری و اجتماعی برنامه ریزی گردیده که تعدادی قابل توجه از آنها اجرایی و بقیه نیز به تدریج و به فراخور زمان به اجرا در خواهد آمد.

به همین منظور مجموعه جشن های تحت عنوان روی خوش آرامش با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی در نظر گرفته شده است که اولین آنها به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان(ع) در شامگاه 20 اسفندماه برگزار،که با استقبال قابل توجه همشهریان عزیز همراه بود.

با توجه به ایجاد شبهات و برخی سخنان غیر واقع در خصوص شرایط برگزاری این جشن موارد زیر به جهت تنویر افکار عمومی به استحضار مردم شریف رفسنجان می رسد: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان در خصوص برگزاری جشن روز جوان

بیانیه اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان در خصوص برگزاری جشن روز جوان