مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 20:272022-03-13سياسي

ورود بی ضابطه بیش از 250 نفر به شهرداری اراک طی دو سال اخیر


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر اراک گفت: طی دو سال اخیر بیش از 250 نفر بدون ضابطه وارد شهردرای اراک شدند.

- ایسنا/مرکزی رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر اراک گفت: طی دو سال اخیر بیش از 250 نفر بدون ضابطه وارد شهردرای اراک شدند.

رضا قریشی 22 اسفندماه 1400 در نشست مطبوعاتی شورای شهر اراک اظهار کرد: نظارت و سیاست گذاری و برنامه ریزی از وظایف مهم شورای شهر است و با توجه به فرصت اندک در سال 1400 سعی شد که چالش های مدیریت شهری به سرعت مورد بررسی قرار گیرد که در این راستا کارگروه نیروی انسانی و حسابرسی ذیل کمیسیون شکل گرفت.

وی تصریح کرد: بحث ساختاری یکی از معضلات اصلی شهرداری اراک است و این ساختار پاسخگوی نیاز فعلی نیست، از طرفی با نابسامانی نیروی انسانی هستیم و به دلیل حضور نیروهای بدون ضابطه این مجموعه چالش ها دوچندان شده است که در این راستا ساماندهی نیروی انسانی مدنظر قرار گرفت.

قریشی با اشاره به مشکلات بودجه 1400، گفت: به جهت بررسی عملکرد ماهانه شهرداری، تلاش شد که اشکالات بودجه برطرف شود، اما بودجه با عدم توجه به درآمدهای پایدار شهرداری و سرمایه گذاری روبرو بود و سعی شد در جلسات مختلف به این چالش ها پرداخته شود، کمیسیون مسئله دفترچه عوارض را مورد پیگیری قرار داد و با جلسات کارشناسی رفع مشکلات سازندگان نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بی ضابطه بیش از 250 نفر به شهرداری اراک طی دو سال اخیر

ورود بی ضابطه بیش از 250 نفر به شهرداری اراک طی دو سال اخیر