مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 20:272022-03-13اقتصادي

درج قیمت تولیدکننده برای تمامی کالاها تا پایان خرداد 1401 اجرایی می شود


مقرر است تا پایان خرداد سال آینده تمامی کالاهای مورد نیاز مردم از ساختار نظارتی وزارت صمت در سامانه جامع تجارت با رویکرد درج قیمت تولیدکننده برخوردار شوند.

- به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی در تشریح نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با وزیر صمت و معاونان وی، گفت: هدف از برگزاری این جلسه بررسی آخرین وضعیت و اقدامات بخش بازرگانی داخلی وزارت صمت درخصوص تنظیم بازار کالاها بود.

وی با بیان اینکه طبق قانون انتزاع بخشی از مدیریت بازار مربوط به وزارت جهاد کشاورزی است، افزود: بررسی موضوع مقررات و ضوابط مربوط به کالاهای پایه ای و اقدامات وزارت صمت در این حوزه از جمله مسائل بررسی شده در جلسه امروز بود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، اقدامات وزارت صمت در درج قیمت تولیدکننده روی کالاها را از دیگر موارد بررسی شده در نشست امروز دانست و اضافه کرد: براساس گزارش ارائه شده درج قیمت تولیدکننده برای برخی کالاها تاکنون انجام شده است، البته اعضای کمیسیون اقتصادی معتقد بودند که این موضوع باید تمام کالاهای اساسی و غیراساسی را پوشش دهد.

پورابراهیمی ادامه داد: مقرر است تا پایان خرداد ماه سال آینده تمامی کالاهای موردنیاز مردم در حوزه کالاهای اساسی و غیراساسی از ساختار نظارتی وزارت صمت در سامانه جامع تجارت با رویکرد درج قیمت تولیدکننده برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج قیمت تولیدکننده برای تمامی کالاها تا پایان خرداد 1401 اجرایی می شود

درج قیمت تولیدکننده برای تمامی کالاها تا پایان خرداد 1401 اجرایی می شود