مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 20:322022-03-13سياسي

زندگی با عزت امروز را مدیون شهدا هستیم


امام جمعه اهر با اشاره به فداکاری شهدا و جانبازان و ایثارگران در راه عزت و اقتدار کشور گفت: زندگی با عزت امروز را مدیون شهدا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله جواد حاجی زاده عصر یک شنبه در مراسم تجلیل از فرزندان شهدای منطقه ارسباران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا افزود: شهدا جزو اموات محسوب نمی شوند، بلکه همیشه زنده هستند، البته شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس کار حسینی کردند و ما نیز باید در قبال آنان کار زینبی کنیم.

آیت الله حاجی زاده با اشاره به این که هر کسی موفق به جهاد نمی شود بلکه باید مرد میدان باشد، گفت: همگان وظیفه دارند تا راه شهدا را ادامه دهند و باید بدانیم که دارایی و زندگی با عزت امروزمان را مدیون شهدا هستیم، یادواره شهدای منطقه ی ارسباران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به طور دوره ای در شهرستان های منطقه برگزار می شود.

وی ادامه داد: منطقه ارسباران شامل شهرستان های اهر، کلیبر، ورزقان، هوراند و خداآفرین 1200 شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است، متأسفانه امسال نتوانستیم یادواره شهدای منطقه ی ارسباران را به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار کنیم، اما با بهبود شرایط کرونایی در سال 1401 یادواره شهدای منطقه ی ارسباران به میزبانی شهرستان ورزقان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی با عزت امروز را مدیون شهدا هستیم

زندگی با عزت امروز را مدیون شهدا هستیم