مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 21:522022-03-13سياسي

امضای تفاهم نامه پنج جانبه برای تدوین و تبیین حقوق بشر اسلامی در جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو نشست پنج جانبه تفاهم نامه حقوق بشر اسلامی، عصر امروز 22 اسفندماه 1400، با حضور دبیر ستاد حقوق بشر، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، - دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به غفلت عامدانه از سازوکار های حقوق بشری در عرصه بین المللی و برخورد های دوگانه غرب، گفت: دانشنامه حقوق بشر اسلامی تدوین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو نشست پنج جانبه تفاهم نامه حقوق بشر اسلامی، عصر امروز 22 اسفندماه 1400، با حضور دبیر ستاد حقوق بشر، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و رییس جامعه المصطفی (ص) العالمیه، برگزار شد.

کاظم غریب آبادی، در این نشست با تاکید بر اینکه حقوق بشر اسلامی موضوع مهمی است که در عرصه های بین المللی از آن غفلت شده، اظهار داشت: حقوق بشر از قرن بیستم در قالب اسناد بین المللی مطرح شده، اما واقعیت این است که حقوق بشر کالای غربی و نوین نیست بلکه ریشه در ادیان الهی و به ویژه دین مبین اسلام دارد.

دبیر ستاد حقوق بشر افزود: با تجمیع ظرفیت های موجود باید دستاورد ها و آموزه های دین مبین اسلام را در عرصه جهانی تبیین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه پنج جانبه برای تدوین و تبیین حقوق بشر اسلامی در جهان

امضای تفاهم نامه پنج جانبه برای تدوین و تبیین حقوق بشر اسلامی در جهان