موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 22:072022-03-13ورزشي

گود زینل خان اسفراین، 11 فروردین میزبان کشتی چوخه می شود


با توجه به تصمیم ستاد کشتی با چوخه به دلیل شروع ماه مبارک رمضان از 14 فروردین، کشتی با چوخه سال 1401 در 11 فروردین و در محل گود چشمه زینل خان اسفراین برگزار می گردد.

- مسلم نوری، فرماندار اسفراین در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسفراین اظهارکرد: با توجه به تصمیم ستاد کشتی با چوخه به دلیل شروع ماه مبارک رمضان از 14 فروردین، کشتی با چوخه سال 1401 در 11 فروردین و در محل گود چشمه زینل خان اسفراین برگزار می گردد.

 وی گفت: به احترام درخواست مردم، این رویداد ملی که آبروی استان و شهرستان است با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سال1401 برگزار خواهد شد.

فرماندار اسفراین افزود: کشتی با چوخه تنها مختص اسفراین نیست بلکه رویداد ملی است که همت جهادی مسئولین ستاد را برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات می طلبد.

   رییس ستاد برگزاری مسابقات کشتی با چوخه اسفراین خاطرنشان کرد: کشتی با چوخه سرمایه اجتماعی است که علاوه بر تاثیر آن در سلامت فرد، موجب همگرایی بین مردم و مسئولین می شود.

  وی تصریح کرد: در همین راستا از همه پیشکسوتان، ورزش دوستان و علاقمندان دعوت می شود که برای برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد ملی پیشنهادات ارزنده و سازنده خود را مطرح و ما را در برگزاری آن یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گود زینل خان اسفراین، 11 فروردین میزبان کشتی چوخه می شود

گود زینل خان اسفراین، 11 فروردین میزبان کشتی چوخه می شود