مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 23:172022-03-13سياسي

معرفی نفرات برتر پنجمین جشنواره شعر نوج در سوادکوه شمالی


آیین اختتامیه پنجمین جشنواره شعر تبری نوج در سوادکوه شمالی با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباس زارع،  در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره شعر تبری نوج که با حضور مسوولان استانی و شهرستان های سوادکوه شمالی و جنوبی و جمعی از شاعران و ادیبان در دانشگاه آزاد اسلامی شهر شیرگاه برگزار شد،  این برنامه را یکی از برنامه های فرهنگی دانست که هر سال بهتر از پیش برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اضافه شدن محور استعدادهای نوین مورد تاکید شورای سیاست گذاری بوده است، اظهار کرد: اهمیت دادن به جایگاه  استادان ، باید توجه ویژه به نسل جوان و نوجوان داشت.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه اعتقاد گفت وگوی کودکان به زبان محلی در خانواده پایه گذاری نشده است، اضافه کرد: یکی از راهکارهای توجه به زبان بومی را معرفی کودکانی که به زبان و شعر تبری توجه ویژه دارند به عنوان نماد و الگو است که در این زمینه رسانه و آموزش و پرورش وظیفه ای سنگینی دارند.

این مسوول با بیان اینکه طبق نظرسنجی ها مردم مازندران به آیین، گویش،  فرهنگ و لباس بومی خود علاقه مند هستند، گفت: امیدواریم تا برای استفاده از این مهم همه ظرفیت های موجود مورد بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نفرات برتر پنجمین جشنواره شعر نوج در سوادکوه شمالی

معرفی نفرات برتر پنجمین جشنواره شعر نوج در سوادکوه شمالی