مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 23:222022-03-13سياسي

«سیلی محکم» اخیر مقدمه ای برای نابودی صهیونیست ها خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امشب در همایش علی اکبرهای انقلاب در شهرستان آبیک که به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در مسجد ولی عصر(عج) برگزار شد، اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس یک نفر به خارج از کشور پناهنده و مهاجر نشد و مردم با تمام قوت ایستادگی کردند و یک وجب خاک این وطن به دشمن داده نشد و یک وجب هم خاک تصرف نشد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز جزو ابرقدرت های دنیاست و از نظر قدرت نظامی بنا به اعلام رسمی فرماندهان سپاه پاسداران و ارتش و رییس ستاد کل نیروهای مسلح، جزو چهار کشور اول دنیا محسوب می شویم، افزود: هیچ نگرانی از بُعد نظامی نداریم و با کسی هم تعارف نداریم و ریز پرنده های آمریکایی و غربی اگر بخواهند در آب های نیلگون خلیج فارس وارد حریم کشور شوند، ساقط می شوند.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ادامه داد: بعضی که دلدادگی به غرب را مطرح می کردند و چشم به غرب دوخته بودند سال ها کشور را معطل گذاشتند، درست است که مذاکرات در حال انجام است اما دولت دارد کار خودش را انجام می دهد.

گواهی اضافه کرد: دولت در حال حاضر در حال رایزنی ها بوده و در حوزه سیاست خارجی، فروش نفت، آوردن پول و بازگرداندن بدهی ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیلی محکم» اخیر مقدمه ای برای نابودی صهیونیست ها خواهد بود

«سیلی محکم» اخیر مقدمه ای برای نابودی صهیونیست ها خواهد بود