مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 23:472022-03-13سياسي

لزوم راه اندازی سامانه ارتباطی استاندار با دانشجویان


استاندار گیلان با اشاره به لزوم راه اندازی سامانه ارتباطی استاندار با دانشجویان، گفت: با راه اندازی این سامانه به سوالات و مطالبات دانشجویان پاسخ داده می شود.

- ، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در نشست با جمعی از جوانان و نمایندگان تشکل های دانشجویی گیلان به مناسبت روز جوان با اشاره به اینکه امید ایران اسلامی به جوانانش است، اظهار کرد: مطالبه گری جوانان بدون نگاه سهم خواهانه مطرح می شود و از آن استقبال می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برخی معضلات و مشکلات استان گیلان، گفت: ترافیک، پسماند، وضعیت رودخانه های زرجوب و گوهر رود، تالاب و فقر از مهم ترین چالش ها و مشکلات استان گیلان است.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم حمایت از جوانان و هموار کردن مسیر حضور آنها در حوزه های مدیریتی، افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان یکی از اولویت های ما در استان بهره گیری از این ظرفیت ها است.

وی با بیان اینکه استفاده از جوانان در پست های مدیریتی یکی از خواسته های اعلام شده به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری است، تصریح کرد: نشست با دانشجویان باید با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان گیلان برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی سامانه ارتباطی استاندار با دانشجویان

لزوم راه اندازی سامانه ارتباطی استاندار با دانشجویان