مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 07:372022-03-14حوادث

آماده باش 20 تیم گشت و مراقبت از منابع طبیعی جنوب کرمان در چهارشنبه سوری


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال  20 اکیپ گشت و مراقبت یگان حفاظت از منابع طبیعی جنوب کرمان آمادگی لازم به منظور جلوگیری از هرگونه آتش سوزی و تخریب جنگل ها و مراتع را در این منطقه دارد.

- ایسنا/کرمان فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال  20 اکیپ گشت و مراقبت یگان حفاظت از منابع طبیعی جنوب کرمان آمادگی لازم به منظور جلوگیری از هرگونه آتش سوزی و تخریب جنگل ها و مراتع را در این منطقه دارد.

خانباز امیرافضلی در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب که با متخلفین و متجاوزین به عرصه های ملی قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد افزود: تیم های گشتی و تخصصی اطفاء حریق عرصه های منابع طبیعی در مناطق حساس هفت شهرستان جنوب استان کرمان مستقر هستند تا ضمن جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها و مراتع، سریعا نسبت به اطفای حریق های احتمالی اقدام کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان اظهار کرد: این فرماندهی از طریق شماره تماس 139 و 1504 (کد امداد جنگل و مرتع) همواره آماده دریافت گزارش ها و اخبار مردم در زمینه آتش سوزی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق چوب، گیاهان دارویی زغال و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 20 تیم گشت و مراقبت از منابع طبیعی جنوب کرمان در چهارشنبه سوری

آماده باش 20 تیم گشت و مراقبت از منابع طبیعی جنوب کرمان در چهارشنبه سوری