مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 07:472022-03-14سياسي

طراحی اکوسیستم جامع مهارت کشور آغاز شد


طراحی اکوسیستم جامع مهارت کشور از طریق تأمین منابع مالی صندوق و تدوین قوانین بالادستی و ترویج در مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، نشست سه جانبه ای با حضور دکتر محمدصادق خیاطیان، رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، دکتر علی وحدت، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و دکتر عرفان خسرویان با محوریت طراحی اکوسیستم جامع مهارت کشور از طریق تأمین منابع صندوق و تدوین قوانین بالادستی و ترویج در مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

در این نشست دکتر خیاطیان بر ضرورت همکاری نهاد های بالادستی و تدوین قوانین به منظور ارائه طرحی جامع جهت تحول در آموزش های مهارتی تأکید کرد.

دکتر علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی نیز نسبت به نظر مساعد این صندوق در تأمین منابع مالی به منظور تحول در اکوسیستم مهارتی کشور اعلام آمادگی نمود.

دکتر خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه آخرین برنامه در تحقق اهداف چشم انداز 1404 و همچنین اولین برنامه توسعه در آغاز سده جدید شمسی است، افزود: بایستی راهبرد های مهارت محوری و کارآفرین پروری در نظام آموزش عالی کشور دیده شود و در مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای در راستای ایجاد تحول به دنبال تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی اکوسیستم جامع مهارت کشور آغاز شد

طراحی اکوسیستم جامع مهارت کشور آغاز شد