مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 08:072022-03-14سياسي

محیط زیست و امور مالیاتی در مورد صنایع آلاینده اراک پاسخگو نیستند


سازمان های محیط زیست و امور مالیاتی نسبت به اعلام صنایع آلاینده شهر اراک و میزان پرداختی عوارض آلایندگی این صنایع پاسخگو نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدوحید میرنظامی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیش از 6 ماه از دوره ششم شورای شهر اراک گذشته و بنا گذاشتیم که به صورت ادواری با رسانه ها گفتگو کنیم و آنچه که نتیجه زحمت همکاران ما در شوراست را به سمع و نظر موکلین خود برسانیم.

وی ادامه داد: همراهی و همکاری با رسانه ها و جراید و گروه های رسانه ای یکی از رسالت های شورای شهر در کنار فعالیت های ذاتی شوراست تا مردم را در جریان زحمات، مسائل و مصوبات قرار بگیرند.

رییس شورای شهر اراک افزود: در مدتی که در خدمت شهروندان اراک بودیم تقریباً 162 مصوبه در 32 جلسه داشتیم که مهمترین آنها خریداری اتوبوس به مبلغ 162 میلیارد تومان است که در راستای حفاظت از محیط زیست و ارتقا خدمات عمومی و رضایت شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی این مبلغ اختصاص پیدا کرد.

میرنظامی بازسازی ناوگان فرسوده اتوبوسرانی را از دیگر اقدامات شورای شهر برشمرد و گفت: حدود 10 دستگاه اتوبوس را برای بازسازی کامل به تهران فرستادیم و با پیگیری شورای شهر و شهرداری نامه دریافت 22 دستگاه امروز از وزارت کشور ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست و امور مالیاتی در مورد صنایع آلاینده اراک پاسخگو نیستند

محیط زیست و امور مالیاتی در مورد صنایع آلاینده اراک پاسخگو نیستند