مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 08:122022-03-14حوادث

مردم مراقب تبلیغات سایبری در شبکه های اجتماعی باشند


مردم مراقب تبلیغات سایبری در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های خارجی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی قهرمان طالع شامگاه یکشنبه در جریان دستگیری جاعل اینستاگرامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فعالیت در زمینه جعل اسناد و مدارک رسمی می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در پی پایش فضای مجازی توسط تیم رصد پلیس فتا استان اردبیل، کارشناسان با صفحه ای در اینستاگرام روبه رو شدند که گرداننده آن اقدام به تبلیغ و فروش در حوزه جعل اسناد و مدارک رسمی می کرد که به دلیل حساسیت موضوع بلافاصله پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

رییس پلیس فتای استان اردبیل گفت: کاراگاهان پرونده پس از بررسی های اولیه، جمع بندی سر نخ های موجود و با انجام اقدامات فنی و پلیسی گرداننده این صفحه را در یکی از استان های کشور شناسایی و متهم در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری پلیس فتا آن استان دستگیر شد.

قهرمان طالع افزود: متهم پس از بازجویی و تجمیع اطلاعات به دست آمده و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

وی با بیان اینکه دریافت اسناد و مدارک معتبر و قانونی باید از طریق مراجع ذیصلاح صورت پذیرد، به تمامی کاربران فعال در فضای مجازی توصیه کرد به تبلیغاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مراقب تبلیغات سایبری در شبکه های اجتماعی باشند

مردم مراقب تبلیغات سایبری در شبکه های اجتماعی باشند