مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-14سياسي

یادواره 40 شهید دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد برگزار شد


مراسم گرامیداشت 40 شهید دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد به منالسبت روز بزرگداشت شهدا با حضور مسئولین استان و خانواده معظم شهدای دانشگاه در دانشکده فنی شهید صدوقی برگزار شد.

- ایسنا/یزد مراسم گرامیداشت 40 شهید دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد به منالسبت روز بزرگداشت شهدا با حضور مسئولین استان و خانواده معظم شهدای دانشگاه در دانشکده فنی شهید صدوقی برگزار شد.

داوود عندلیب رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در این مراسم یادواره بیان کرد: ما الگویی برتر از شهدا نداریم چرا که شهدا از جنس ما و در بین ما زندگی کردند و می توانند الگوی ایثار و فداکاری برای ما باشند.

وی بیان کرد:انتقال آرمان های والای شهدا و ارزش های هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای دانشجو به جوانان از اهداف برگزاری این یادواره است.

محمدرضا جلیلی رییس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نیز در این مراسم گفت: افتخار می کنیم که بسیج اساتید دانشگاه در راه جهاد گام برمی دارند و همه می دانیم که استقلال، عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی از برکت خون های شهداست.

محمدرضا دهقانی اشکذری رییس بسیج اساتید استان هم بیان کرد: شهدا ما را به اهل بیت وصل می کنند و تنها الگوی موفق شهدا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 40 شهید دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد برگزار شد

یادواره 40 شهید دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد برگزار شد