مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-14اجتماعي

چشمه آب معدنی سورت در مسیر بازسازی/ آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی


چشمه های باداب سورت یکی از بکرترین اثر طبیعی دنیا که روزگازی که درحال تخریب بود، اکنون در حال احیا شدن است و برای میزبانی از مسافران نوروزی می تواند یکی از مقصدهای گردشگران به مرکز استان مازندران باشد.

- *فیلم مربوط به اردیبهشت ماه سال 99 قبل از واگذاری سورت است  اکنون مردم می توانند وارد طاقه ها شوند البته دوستداران طبیعت همین که ببینند چشمه سورت احیا شده برایشان کافی است؛ چرا که سورت آنقدر زیبا است و زیبایی اش انسان را محو خودش می کند و همین که از دور نظاره گرش باشند هم متوجه چرخش عقربه های ساعت نخواهند شد.

  فتح الله غفاری معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ  منطقه ساری، با اشاره به رضایت کامل از پیمانکار سورت، اظهار کرد: بازدیدهای انجام شده و مشاهده خدمات ثابت کرده مجری پروژه فعال است و شرایط این میراث طبیعی مطلوب است.

وی با بیان اینکه بخشس های از چشمه های سورت احیا شد، افزود: امیدوار هستیم با توجه به انجام بازدیدهای کنترل شده شاهد اتفاقات مثبت و خوبی در چشمه سورت باشیم.

عرفان خشته مجری پروژه باداب سورت که از طریق مزایده سال 98 مسؤولیت این مهم را برعهده گرفته در گفت وگو با فارس، می گوید: زمانی که این پروژه را برعهده گرفتم این چشمه به دلیل رفت و آمد تراکتور و نیسان در مسیر و همچنین تردد مردم و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمه آب معدنی سورت در مسیر بازسازی/ آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی

چشمه آب معدنی سورت در مسیر بازسازی/ آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی