مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-14بين الملل

مخالفت آمریکا با هرگونه ارائه معافیت برجامی از تحریم ها به روسیه


یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در گفت وگویی هر گونه ارائه معافیت از تحریم ها به روسیه برای حفظ روابط اقتصادی-تجاری تحت برجامش با ایران را رد کرد.

- یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در گفت وگویی هر گونه ارائه معافیت از تحریم ها به روسیه برای حفظ روابط اقتصادی-تجاری تحت برجامش با ایران را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه فایننشال تایمز، آمریکا با هرگونه ارائه معافیت از تحریم ها به روسیه برای اعلام حمایتش از رسیدن به توافقی در مذاکرات وین بر سر احیای توافق هسته ای مخالفت کرده است.

یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز یک شنبه به فایننشال تایمز گفته است، تحریم های اقتصادی جدید اعمال شده به روسیه در واکنش به حمله اش به اوکراین به توافق هسته ای ایران بی ربط بوده و نباید هیچ گونه تاثیری بر اجرایی شدن آن داشته باشد.

به گفته این مقام آمریکایی، آمریکا هیچ قصدی مبنی بر ارائه هیچ چیز جدید یا به خصوصی مربوط به این تحریم ها ندارد، چیز جدیدی هم برای رسیدن به یک توافق در زمینه اجرایی شدن کامل توافق هسته ای مورد نیاز نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اظهارات این مقام آمریکایی در پی این مطرح می شود که با ایجاد تغییراتی در مناسبات سیاسی بین المللی در پی حمله روسیه به اوکراین و اعمال تحریم های اقتصادی توسط وزارت خزانه داری آمریکا و برخی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت آمریکا با هرگونه ارائه معافیت برجامی از تحریم ها به روسیه

مخالفت آمریکا با هرگونه ارائه معافیت برجامی از تحریم ها به روسیه