مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-14اقتصادي

حضور گشت های نوروزی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در گلستان


رییس کل دادگستری گلستان از افزایش نظارت های نوروزی برای جلوگیری از دست اندازی و ساخت و سازهای غیرمجاز در استان خبر داد.

- ، حیدر آسیابی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: گشت های نظارت برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در نوروز حضور پررنگی دارند.

رییس کل دادگستری گلستان افزود: برخی افراد فرصت طلب با استفاده از تعطیلات نوروزی در صدد دست اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی بر می آیند و نیاز است دستگاه های متولی امور اراضی مانند جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست در این ایام، گشت های خود را فعال کنند و نظارت ها بیشتر شود.

وین گفت: دادستان ها و قضات کشیک هم در تعطیلات نوروز، تلفنی و حضوری آماده هستند در صورت گزارش دست اندازی ها، دستورهای قضایی مورد نیاز را صادر کنند.

آسیابی بیان کرد: اقدامات با قاطعیت دادستان ها در برخورد با متخلفان ادامه داشته و به مردم هم توصیه می کنیم با ساخت و سازهای بدون مجوز، سرمایه خود را هدر ندهند.

رییس کل دادگستری گلستان افزود: تقریباً هر روز چند پیامک از مردم درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق مختلف استان به ما ارسال می شود و جای سوال است که چطور مردم می بینند اما عوامل نظارتی و متولیان امور اراضی نمی بینند؟ وی گفت: ورود دادگستری به موضوع ترک فعل مدیران جدی است و کوتاهی و سهل انگاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گشت های نوروزی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در گلستان

حضور گشت های نوروزی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در گلستان