مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-14پزشكي

ششمین اهدای عضو امسال در کرمانشاه به ثبت رسید


کارشناس پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از ثبت ششمین اهدای عضو در استان خبر داد و گفت: این اهدا با رضایت خانواده گرانقدر و صبور «سیدمحمود مرادی پور» به ثبت رسید.

- یونس زارعی کارشناس پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از ثبت ششمین مورد اهدای عضو در استان طی سال جاری توسط یک جوان خبر داد و اظهار کرد:در پی وقوع حادثه برای  سیدمحمود مرادی پور اهل روستای آقابرار از توابع قصرشیرین، وی جهت درمان به بیمارستان قصرشیرین و سپس اسلام آباد غرب منتقل می شود که متأسفانه با معاینات پزشکی مرگ مغزی بیمار مورد تایید قرار گرفت.

وی گفت: با صحبت های انجام شده، بستگان این آقا بلافاصله به اهدای عضو رضایت دادند و با موافقت خانواده این مرحومه، اقدامات و هماهنگی های لازم جهت اعزام بیمار به تهران و اهدای عضو صورت گرفت و اعضای ایشان روز گذشته به بیماران نیازمندان اهدا شد.

کارشناس پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: این ششمین اهدای عضو طی سال جاری در استان کرمانشاه است که توسط این جوان 32 ساله به ثبت رسید.

زارعی با اشاره به 13 مورد اهدای عضو در سال 98 در استان، افزود: متأسفانه با شیوع ویروس کرونا در سال 99 این آمار به طرز چشمگیری کاهش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین اهدای عضو امسال در کرمانشاه به ثبت رسید

ششمین اهدای عضو امسال در کرمانشاه به ثبت رسید