مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-14سياسي

شهروندان قمی فریب تبلیغات اغوا کننده و سودهای کلان را نخورند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم گفت:شهروندان قبل از قرار دادن سرمایه خود نزد شرکت ها و اشخاص از وضعیت و پیشینه آنها مطلع شوند و به تبلیغات اغوا کننده توجهی نکنند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین مجید یزدی با اشاره به اینکه اخیراً کلاهبرداران با جذب سرمایه مردم و وعده پرداخت سودهای غیرواقعی ماهیانه و سالیانه به سرمایه گذاران از طریق فضای مجازی، آگهی های تبلیغاتی تلویزیونی، تبلیغات محیطی شهری خود را به عنوان سرمایه گذار و کارآفرین نمونه معرفی و با اغفال شهروندان وجوه نقدی و سرمایه های آنان را برای مشارکت در فعالیت های اقتصادی دریافت می کنند، از برگزاری جلسه ای با موضوع پیشگیری از فعالیت و گسترش شرکت های مضاربه ای غیرقانونی با حضور مسئولان ذیربط خبر داد.

وی گفت: با توجه به گستردگی و شیوع کلاهبرداری از طریق اخذ وجوه به عنوان مضاربه و شرکت، موضوع در دستور کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم قرار گرفته و اقدامات پیشگیرانه در این حوزه با مشارکت دستگاه های ذیربط در دست اجرا است.

یزدی افزود: پرونده های کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی از طریق جذب سرمایه ها و سپرده های مردم در قالب مضاربه به عنوان پرونده های کثیر الشاکی در دستگاه قضایی مطرح هستند که در آنها بسیاری از افراد برای کسب سودهای هنگفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان قمی فریب تبلیغات اغوا کننده و سودهای کلان را نخورند

شهروندان قمی فریب تبلیغات اغوا کننده و سودهای کلان را نخورند