مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-14سياسي

اشتغالزایی اوقاف برای 60 خانواده روستایی در کردستان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اهدای 360 راس گوسفند مولد برای 60 خانوار محروم روستایی در کروستان شغل ایجاد کرده است.

- حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج از توزیع 360 راس دام گوسفند مولد نژاد افشار بین خانواده های محروم روستایی کردستان خبر داد.

وی افزود: در راستای این طرح با شناسایی محرومین 18 روستای استان زمینه لازم برای کارآفرینی و اشتغال روستاییان محروم فراهم شد.

کاروند خاطرنشان کرد: در این طرح که برای اولین بار از محل اجرای نیت موقوفات مرتبط با نیات خیرات و مبرات استان اجرا شده است به هر خانواده روستایی که زمینه دامداری دارند از 4 تا 12 راس گوسفند به همراه بره اهداء شده است .

وی یادآوری کرد: توزیع این گوسفندان زمینه اشتغال برای 60 خانواده روستایی در استان را فراهم کرده است.

کاروند با اشاره به نیاز مبرم استان به وجود موقوفاتی با نیات اشتغالزایی و تولید ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان از ابتدای سال جاری با راه اندازی 7 کارگاه خیاطی و احیاء باغ ها و اراضی کشاورزی موقوفه، تلاش داشته نقش خود را در زمینه تحقق شعار سال ایفاء نموده و اجرای نیات موقوفات با نیات خیرات و مبرات  استان را به سمت پشتیبانی از تولید و اشتغالزایی سوق داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی اوقاف برای 60 خانواده روستایی در کردستان

اشتغالزایی اوقاف برای 60 خانواده روستایی در کردستان