مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:122022-03-14اقتصادي

جاده چالوس دیگر تحمل نمی کند /وجود 400 نقطه بحرانی رانش در مازندران


ما تعطیلات نوروزی را در پیش داریم، قطعا می تواند برای کشور مشکل ساز شود و لازم است این جاده بسته باشد و یا از جاده های جایگزین استفاده شود؛ چرا که امکان ایجاد فروچاله ها و گسترده شدن ترک ها در جاده وجود دارد و ممکن است به تلفات انسانی بینجامد.

- عضو انجمن مخاطرات محیطی و توسعه پایدار ایران، عمده مخاطرات در شمال کشور را مربوط به دخالت های بی حد انسان دانست و گفت: وزارت نیرو وزارت راه و شهرسازی در کنار این مخاطرات در حالی قرار دارند که اقتصاد مناطق شمالی روی مسائل صنعتی تعریف می شود ولی توجهی به زیر ساخت ها و مجوزهای زیر ساختی نمی شود.

وی با بیان اینکه بر اساس شنیده ها، احداث سد سیاه بیشه فاقد مجوز زیست محیطی بوده است، خاطر نشان کرد: در برهه ای از زمان سازمان محیط زیست با ایجاد این سد مخالفت کرد، ولی وزارت نیرو و وزارت راه بی توجه به این پدیده ها هستند و این پدیده ها نیز همچنان در این استان ها تداوم دارد، ضمن آنکه تشدید هم خواهد شد.

این محقق حوزه مخاطرات، با بیان اینکه درباره اراضی نیز تغییر کاربری به سمت فعالیت های آب بر انجام شده است، اظهار کرد: در این صورت نیاز به برداشت آب و سد سازی ایجاد می شود و طبیعی است که این چنین پدیده هایی رخ دهد و در آینده نیز تشدید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده چالوس دیگر تحمل نمی کند /وجود 400 نقطه بحرانی رانش در مازندران

جاده چالوس دیگر تحمل نمی کند /وجود 400 نقطه بحرانی رانش در مازندران