مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:122022-03-14سياسي

بنیاد قرآنی استاد شهریار پرهیزگار در سال 1401 آغاز به کار می کند


مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر «ترنم وحی»در سال 1400 ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور در سالن همایش های این مؤسسه برگزارشد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن، مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر ترنم وحی در سال 1400 ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور در سالن همایش های این مؤسسه برگزارشد.

آیین اختتامیه که حجت الاسلام فومنی الحائری مؤسس و رییس هیأت امنا و جمعی دیگر از اعضای هیأت امنا، مدیره و علمی و تعدادی از شخصیت های قرآنی، فرهنگی و کشوری حضور داشتند، از 79 نخبه قرآنی حافظ کل قبول شده در مرحله کشوری آزمون حفظ کل تجلیل شد.

مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید توسط استاد دکتر محمد سعیدیان عضو هیأت علمی مؤسسه مهد قرآن، قاری و داور بین المللی کشورمان آغاز شده و در ادامه آقای سید محمود چاوشی مدیر عامل مؤسسه به ارائه گزارشی از مراحل مقدماتی (استانی) و کشوری آزمون پرداخت و گفت: برای دومین سال در کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا ، با استعانت از ذات مقدس خداوند سبحان و شرایط دشوار بیماری و مشکلات اقتصادی این رخداد مهم قرآنی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد قرآنی استاد شهریار پرهیزگار در سال 1401 آغاز به کار می کند

بنیاد قرآنی استاد شهریار پرهیزگار در سال 1401 آغاز به کار می کند