مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-14ورزشي

سلیمانی: فولاد در آسیا از گروهش صعود می کند


بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است، اگر چه تیم نکونام در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی دارد اما می تواند از گروه خود صعود کند.

- میثم سلیمانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص روند تیم فولاد اظهار کرد: به نظر من فولاد در چند بازی اخیر بد بازی نکرده است و خوب نتیجه می گیرد.

ضمن اینکه اخیراً یک برد بسیار خوب خارج از خانه نیز به دست آورد، هر چند به نظر من فولاد می تواند حتی بهتر از این بازی کند.

وی ادامه داد: با وجود جواد نکونام و چند بازیکن جدیدی که در نقل و انتقالات زمستانه جذب شدند، فولاد می تواند در ادامه راه به نتایج خیلی بهتری دست پیدا کند.

ضمن اینکه با توجه به این که فولاد به تازگی گومز بازیکن اسپانیایی را نیز به خدمت گرفته است، با تداوم روند خوبش در لیگ برتر می تواند در لیگ قهرمانان آسیا نیز قطعا نتایج خوبی بگیرد و از گروه خودش صعود خواهد کرد.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: فولاد در لیگ قهرمانان آسیا بازی های سختی دارد اما با وجود مربی کاربلدی چون جواد نکونام و سبک کاری او و این که در حال حاضر بسیار خوب کار می کند، می تواند در آسیا نیز به نتیجه گیری امیدوار باشد.

انشاءالله اگر فولاد بتواند تا قبل از اعزام به جده عربستان در لیگ برتر مجدداً به برد برسد، می تواند با روحیه خوبی به این مسابقات اعزام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمانی: فولاد در آسیا از گروهش صعود می کند

سلیمانی: فولاد در آسیا از گروهش صعود می کند