مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-14اقتصادي

نمایشگاه توانمندی های استان سمنان برپا می شود/ آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران


نمایشگاه توانمندی شهرهای استان سمنان طی ایام نوروز با هدف آشناکردن مسافران با صنایع دستی و تولیدات این منطقه، در ورودی شهرهای استان برپا می شود.

- سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی های هر شهرستان استان سمنان در ورودی شهرها طی ایام نوروز برپا می شود، تاکید کرد: با این کار قصد داریم فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری در اختیار مردم، زائران رضوی و همچنین گردشگران نوروزی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ها همچنین داشته های گردشگری استان سمنان نیز به مسافران و زائران شناسانده می شود تا بتوانیم افزایش ماندگاری مسافران را نیز داشته باشیم، بیان کرد: آمادگی مجموعه مدیریت شهری، پارک ها، مساجد و مدارس برای اسکان مردم و زائران و مسافران از جمله دیگر اقدامات و تمهیداتی است که در استان سمنان برای سفرهای نوروزی اندیشیده شده است.

آمادگی استان سمنان برای پذیرایی از مسافران استاندار سمنان با بیان اینکه این استان آمادگی کامل را برای پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی دارد، تاکید کرد: طبق مصوبه ستاد تسهیل خدمات سفرهای نوروزی، اعضای ستاد خدمات سفر یا معاونان آنها می بایست حتماً طی ایام نوروز درون استان باشند تا اگر نیاز به رفع موضوع یا مشکلی برای مسافران نوروزی وجود داشت، به سرعت بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه توانمندی های استان سمنان برپا می شود/ آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران

نمایشگاه توانمندی های استان سمنان برپا می شود/ آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران