مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-14سياسي

لزوم تقویت ارتباط مدیران استان قم با رسانه ها


مدیران باید با اصحاب رسانه ارتباط موثرتری برقرار کنند و عملکرد خودشان را از طریق مطبوعات و رسانه ها به مردم گزارش دهند تا در بین شهروندان ایجاد امید شود.

- ، سید محمد نقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری استان قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت روز شهید و تبریک ایام نیمه شعبان، با بیان اینکه نباید نگاه اداری به موضوع خدمت به زائرین داشته باشیم گفت: باید از این فرصت معنوی برای خدمت رسانی به مردم بهره ببریم.

استاندار قم مردمی بودن را از مهمترین ویژگی های مراسم مذهبی دانست و بیان کرد: از ظرفیت اماکن مقدس، مساجد، مدارس و مردم باید در میزبانی از زائرین باید بهره گرفته شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مدل خدمت رسانی در ادارات دولتی باید از سال آینده تغییر کند تصریح کرد: نگاه جهادی به معنای کاهش زمان پاسخگویی به مردم و به دنبال حل مشکلات رفتن باید در بین مدیران به یک فرهنگ تبدیل شود.

شاهچراغی پیگیری مدیران نسبت به جذب اعتبارات ملی را ضروری دانست و افزود: باید از ظرفیت اختیارات وزارتخانه ها برای حل مشکلات فرااستانی استفاده شود.

استاندار قم حضور میدانی مدیران در شهرستان ها را خواستار شد و گفت: مسئولان اجرایی باید مشکلات مردم خصوصاً در محلات کم برخوردار را در بازدیدها بررسی و به صورت میدانی برای آنها راهکار اجرایی ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت ارتباط مدیران استان قم با رسانه ها

لزوم تقویت ارتباط مدیران استان قم با رسانه ها