مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-14اقتصادي

گازرسانی به بیش از 141 صنایع استان ایلام در سال جاری


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: به 141 واحد صنعتی در سال جاری گاز رسانی شده است.

- عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از گازرسانی به 141 واحد صنعتی در سال جاری خبر داد و گفت: در راستای تحقق نامگذاری سال جاری و کمک به توسعه صنایع، از شروع گازرسانی به استان تا کنون یکهزار و 100 واحد صنعتی در اقصی نقاط استان گازدار شده است.

وی افزود: با گازرسانی به مجموع کل این تعداد صنایع در استان، 290 هزار 477 مترمکعب در ساعت گاز به جای سوخت های مایع جایگزین شده که معادل یک میلیارد لیتر صرفه جویی در مصرف سوخت های مایع است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه این شرکت برنامه های قابل قبولی برای گازرسانی به واحد های تولیدی و صنعتی در دست اقدام دارد، اظهار داشت: برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی و تولیدی 122 ایستگاه اندازه گیری و 25 ایستگاه تقلیل فشار نصب و راه اندازی شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه در سال گذشته رکورد گازرسانی به واحد های صنعتی و تولیدی استان ایلام شکسته شد، تصریح کرد: در چند سال اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نامگذاری سال را بر روی تولید متمرکز کرده است تا دستگاه های اجرایی در حوزه مأموریت کاری خود برای حمایت و رفع مشکل واحد های تولیدی در جهت رونق اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به بیش از 141 صنایع استان ایلام در سال جاری

گازرسانی به بیش از 141 صنایع استان ایلام در سال جاری