مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-14سياسي

راه شهدا را با کار جهادی و تلاش مضاعف ادامه می دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آستانه سال جدید و در آخرین روز های اسفند 1400، مسئولان منطقه13 و جمعی از شهروندان در مراسم گرامیداشت روز شهید که در جوار مقبره شهدای گمنام منطقه13 برگزار شد، - به مناسبت گرامیداشت 22 اسفند، روز شهید، مراسمی از سوی اداره فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در جوار مقبره دو شهید گمنام بوستان سیمرغ برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آستانه سال جدید و در آخرین روز های اسفند 1400، مسئولان منطقه13 و جمعی از شهروندان در مراسم گرامیداشت روز شهید که در جوار مقبره شهدای گمنام منطقه13 برگزار شد، عهد و میثاقی دوباره با شهدای والامقام و آرمان های الهی امام شهدا بستند.

محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 در این مراسم، 22 اسفند ماه، روز شهدا را فرصتی مغتنم برای تجدید بیعت با شهیدان دانست و گفت: فرصت و توفیق خدمت به مردم را مدیون رشادت ها و جانفشانی شهدا هستیم و در آستانه سال جدید، با تلاش مضاعف در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت و کسب معرفت از شهدای والامقام گام بر می داریم.

شهردار منطقه13 تاکید کرد: با انجام کار جهادی، انقلابی و خستگی ناپذیر، راه پر افتخار امام عظیم الشأن انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر را ادامه می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه شهدا را با کار جهادی و تلاش مضاعف ادامه می دهیم

راه شهدا را با کار جهادی و تلاش مضاعف ادامه می دهیم