مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-14بين الملل

وزیر خارجه ونزوئلا: با آمریکایی ها مدت هاست که در ارتباط کاری و تجاری هستیم


همزمان با سفر مقام های ارشد دولت واشنگتن به ونزوئلا برای بررسی درباره تولیدات نفتی، وزیر امور خارجه این کشور گفته که چنین سفرهایی اقدامی جدید نیست و به ایالات متحده تاکید کرده که اقدامات یکجانبه علیه کاراکاس را لغو کند.

- همزمان با سفر مقام های ارشد دولت واشنگتن به ونزوئلا برای بررسی درباره تولیدات نفتی، وزیر امور خارجه این کشور گفته که چنین سفرهایی اقدامی جدید نیست و به ایالات متحده تاکید کرده که اقدامات یکجانبه علیه کاراکاس را لغو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، فلیکس پلاسنچیا، وزیر امور خارجه ونزوئلا گفت: حضور مقام های ارشد دولت واشنگتن در کاراکاس برای گفت وگو درباره تولیدات نفتی ونزوئلا اگرچه مهم است اما اقدامی جدید به شمار نمی رود چون ما با آمریکایی ها مدت هاست که در ارتباط کاری و تجاری هستیم.

وی با تاکید بر این مساله که ونزوئلا بزرگترین و بیشترین ذخایر نفت و گاز در جهان را داراست، ادامه داد: همکاری و تجارت نفتی ونزوئلا با ایالات متحده تاریخی است و مدت هاست که این روند ادامه دارد.

ما هرگز از کمپانی های این کشور نخواسته ایم تا ونزوئلا را ترک کنند.

نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا بارها گفته که ما از کمپانی های نفتی ایالات متحده برای سرمایه گذاری و توسعه تجارت نفتی در ونزوئلا استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه ونزوئلا: با آمریکایی ها مدت هاست که در ارتباط کاری و تجاری هستیم

وزیر خارجه ونزوئلا: با آمریکایی ها مدت هاست که در ارتباط کاری و تجاری هستیم