مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-14سياسي

لزوم آمادگی دستگاه های خدمات رسان کرمانشاه در ایام نوروز


استاندار کرمانشاه از لزوم آمادگی دستگاه های خدمات رسان کرمانشاه در ایام نوروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن امیری مقدم شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور معاونین استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی استان در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: عزت، افتخار و بالندگی امروز ایران اسلامی مرهون شهدا و ایثارگران است که برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی جان و سلامتی خود را تقدیم کشور کردند و مدیران باید همواره به خود یادآوری کنند که اگر امروز مدیر شده اند بواسطه خون های پاک ریخته شده است.

وی افزود: مدیری در کار موفق و عاقبت به خیر خواهد شد که راهرو شهدا و ایثارگران باشد زیرا اگر غیر از این باشد کارها با موفقیت همراه نخواهد شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات خالصانه و متعهدانه بسیار ضرورت دارد و به هیچ وجه بی احترامی و بی توجهی به مراجعین و متقاضیان دریافت خدمت را در دستگاه های دولتی و حتی فرآیندهای برون سپاری شده در بخش خصوصی نمی پذیریم.

امیری مقدم با اشاره به بازرسی های صورت گرفته از برخی از ادارات به صورت نامحسوس، بیان کرد: بعضی از کارمندان ادارات با مردم رفتار خوبی ندارند و مدیران وظیفه دارند که پرسنل و کارمندان خود را در ارائه خدمت و خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آمادگی دستگاه های خدمات رسان کرمانشاه در ایام نوروز

لزوم آمادگی دستگاه های خدمات رسان کرمانشاه در ایام نوروز