مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-14اقتصادي

تجاری سازی راهی که روستاهای خراسان جنوبی باید طی کنند


روستاهای خراسان جنوبی ظرفیت های بسیاری برای معرفی و درآمدزایی دارند، اما متاسفانه به این دلیل که مدل اقتصادی و مدل تجاری سازی را بلد نیستند و یا نیاموخته اند، - ایسنا/خراسان جنوبی یک مشاور کسب و کار گفت: روستاهای خراسان جنوبی ظرفیت های بسیاری برای معرفی و درآمدزایی دارند، اما متاسفانه به این دلیل که مدل اقتصادی و مدل تجاری سازی را بلد نیستند و یا نیاموخته اند، هیچ درآمدزایی و یا اشتغالزایی و بازاریابی مناسبی از تولیدات خود ندارند.

سعید کسرایی نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روستاها به عنوان کوچکترین هسته تجمعی در ایران قدمت بسیار زیادی دارند؛ از سال های بسیار دور جمعیت و زندگی از روستاها آغاز و سپس مردم، شهرها را تشکیل دادند.

این مدرس کسب و کار و برندینگ بیان کرد: یکی از جذاب ترین و مهم ترین بخش های روستا مربوط به اقتصاد روستا است؛ امروزه در همه دنیا به اقتصاد مناطق خرد و کوچک توجه ویژه ای می شود که در ایران نیز در سال های گذشته با فرمان اقتصاد مقاومتی و توجه به درون، موضوع اقتصاد روستا مطرح شده و از زوایای مختلف به آن پرداخته شده، اما پیشرفت چندانی نداشته است.

کسرایی نیا اظهار کرد: در بعضی از نقاط جهان اقتصاد روستا را هم تراز با اقتصاد کشاورزی روستا می دانند در حالی که اقتصاد روستا فقط منحصر به بخش کشاورزی نیست، بلک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی راهی که روستاهای خراسان جنوبی باید طی کنند

تجاری سازی راهی که روستاهای خراسان جنوبی باید طی کنند