مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-14سياسي

طرح رزاق از خروج افسار گسیخته سوخت جلوگیری می کند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مردم ساحل نشین در کنار آب های نیلگون خلیج فارس حقی دارند، طرحی که به رییس جمهور ارائه کردم و در سیستان بلوچستان به عنوان «طرح رزاق» در حال اجراست، - ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مردم ساحل نشین در کنار آب های نیلگون خلیج فارس حقی دارند، طرحی که به رییس جمهور ارائه کردم و در سیستان بلوچستان به عنوان طرح رزاق در حال اجراست، می تواند کمک خوبی به ساحل نشینان کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در یادواره شهدای دریابانی استان که در بخش کوهستک شهرستان سیریک، عنوان کرد: در این دنیای وانفسای امروز تمام کوی و برزن ما به نام شهید مفتخر است و ستارگان درخشانی برای تعیین مسیر برای آینده انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

وی با ذکر این نکته که جوانان کوهستک در چند روز گذشته دست به دست هم دادند و مراسم گرامیداشت شهدا را برگزار کردند، عنوان کرد: این روزها به عنوان روز شهید و به نام شهادت مزین شده است و این حضور نیز به منظور گرامیداشت یاد وخاطره شهدا به خصوص شهدای دریابانی استان هرمزگان انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: امیدوار هستیم که به لطف الهی و تحت عنایت امام زمان (عج) بتوانیم مسیر سعادت و مسیر هدایت را دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رزاق از خروج افسار گسیخته سوخت جلوگیری می کند

طرح رزاق از خروج افسار گسیخته سوخت جلوگیری می کند