مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-14حوادث

کشف 40 هزار عدد انواع مواد محترقه با تلاش پلیس ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از کشف 40 هزار عدد انواع مواد محترقه با تلاش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان خبر داد و گفت: با انجام کار اطلاعاتی دقیق و طی هماهنگی با دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی توسط مامورین این یگان از سطح معابر و دست فروشان تعداد 40 هزار .

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از کشف 40 هزار عدد انواع مواد محترقه با تلاش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان خبر داد و گفت: با انجام کار اطلاعاتی دقیق و طی هماهنگی با دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی توسط مامورین این یگان از سطح معابر و دست فروشان تعداد 40 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق و غیرمجاز کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ احمد ساکی با بیان اینکه یک نفر از توزیع کنندگان مواد محترقه دستگیر و تعداد یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد، افزود: با تشکیل پرونده این متهم به مراجع قضایی تحویل شد.

وی به توزیع کنندگان مواد محترقه هشدار داد: با اجرای متوالی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نقاط مختلف و از پیش تعیین شده، برخورد پلیس ملایر با این طیف افراد فرصت طلب به شدت ادامه دارد.

ساکی در ادامه با بیان اینکه سامانه 197 شاخصی مهم در اثبات مردم داری و جامعه محوری پلیس ملایر است، اظهارکرد: پیام های واصله به تلفن 197 به صورت دقیق، فراگیر و هدفمند و در مسیر ارائه خدمات شایسته به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 40 هزار عدد انواع مواد محترقه با تلاش پلیس ملایر

کشف 40 هزار عدد انواع مواد محترقه با تلاش پلیس ملایر