مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-14اقتصادي

درخواستی برای سرمایه گذاری خیران در صندوق های قرض الحسنه


رییس کمیته امداد با بیان اینکه اگر سرمایه گذاری بیشتری بر روی صندوق های قرض الحسنه انجام شود و خیران به عنوان «قرض ماندگار» به ما کمک کنند، تاثیر بسیار خوبی در ترویج قرض الحسنه را شاهد خواهیم بود، - رییس کمیته امداد با بیان اینکه اگر سرمایه گذاری بیشتری بر روی صندوق های قرض الحسنه انجام شود و خیران به عنوان قرض ماندگار به ما کمک کنند، تاثیر بسیار خوبی در ترویج قرض الحسنه را شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: مبلغ 10 میلیارد تومان سپرده یک فرد نیکوکار در مدت یک سال می تواند نیاز فوری 5000 نیازمند را با وام قرض الحسنه برطرف کند.

سیدمرتضی بختیاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقش کمیته امداد در ترویج فرهنگ قرض الحسنه، گفت: خیرانی که به عنوان قرض ماندگار در صندوق های قرض الحسنه سپرده گذاری می کنند، این امکان را فراهم می کنند تا تعداد زیادی از نیازمندان از مزایای وام قرض الحسنه برخوردار شوند.

وی هدف از قرض الحسنه را گره گشایی از نیازمندان و توسعه فرهنگ خیر و احسان دانست و ادامه داد: بر این باوریم که جغرافیای تمام بانک ها مبتنی بر قرض الحسنه باشد.

بختیاری خاطرنشان کرد: فکر می کنم که اگر عملکرد صندوق های رسمی قرض الحسنه از جمله صندوق قرض الحسنه کمیته امداد که با عنوان صندوق قرض الحسنه امداد ولایت نامگذاری شده است، گسترش یابد، تاثیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواستی برای سرمایه گذاری خیران در صندوق های قرض الحسنه

درخواستی برای سرمایه گذاری خیران در صندوق های قرض الحسنه