مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-14اجتماعي

آلودگی هوای تهران برای گروه های حساس


براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (23 اسقندماه) با حاکمیت پایداری جوی و عدم وزش باد موثر غلظت آلاینده ها کاهش می یابد و کیفیت هوای تهران در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه های حساس  قرار می گیرد.

- براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (23 اسقندماه) با حاکمیت پایداری جوی و عدم وزش باد موثر غلظت آلاینده ها کاهش می یابد و کیفیت هوای تهران در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه های حساس  قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می دهد که در صبح روز دوشنبه (23 اسفندماه) با حاکمیت پایداری جوی، عدم وزش باد مؤثر و افزایش ترافیک صبحگاهی، غلظت آلاینده ها افزایش می یابد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

افزایش نسبی تندی باد در طول روز تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده ها خواهد شد.

بااین حال عدم وزش باد مؤثر تا اواخر وقت دوشنبه سبب تجمع آلاینده ها می شود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد.

صبح روز سه شنبه (24 اسفندماه) با توجه به کاهش نسبی تندی باد و افزایش ترافیک صبحگاهی و انباشت آلاینده ها طی ساعات گذشته، بر میزان غلظت آلاینده ها افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای تهران برای گروه های حساس

آلودگی هوای تهران برای گروه های حساس