مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-14حوادث

چه عقوبتی در انتظار هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال است؟


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: برابر هماهنگی با مقام قضایی، برهم زنندگان نظم و آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت به سر خواهند برد.

- سرهنگ ایرج خانی پور در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اینکه پلیس هیچ گاه مخالف شادی مردم نیست، اظهار کرد: افرادی به بهانه شادی، قصد هرج و مرج و بی نظمی داشته و برای خانواده ها و مردم ایجاد مزاحمت می کنند، بنابراین روی صحبت و اخطار پلیس با این دسته از افراد است.

وی با اشاره به اینکه پلیس از آمادگی کامل برای اجرای ماموریت چهارشنبه آخر سال برخوردار است، یادآور شد: با مشارکت و همراهی مردم با پلیس به منظور برقراری امنیت پایدار در ایام پایانی سال، همزمان با تلاش حداکثری برای برقرای امنیت چهارشنبه آخر سال، با هنجارشکنانی که قصد بر هم زدن آرامش شهروندان و امنیت عمومی را داشته باشند، برخورد قاطع خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه رضایت و اعتماد شهروندان به پلیس، سرمایه عظیم مجموعه انتظامی است، افزود: خانواده ها با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود و جلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه عقوبتی در انتظار هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال است؟

چه عقوبتی در انتظار هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال است؟