مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-14سياسي

نماد استعمارستیزی در محل شهادت رییسعلی دلواری احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدتقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر صبح امروز در دیدار با اعضا جبهه فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیا ضمن تقدیر از زحمات این جبهه اظهار داشت: محل شهادت رییسعلی دلواری به عنوان نماد مبارزه با استعمار و مقاومت با یک طرح مناسب و فضا سازی و معماری اصیل احداث و آماده می شود.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در فرهنگ دینی و ارزشی داشته و به همین جهت توانسته است الگوی متفاوتی از سبک زندگی دینی را در دوران معاصر به جامه بشری ارائه دهد و کارهایی که در جهت تبیین فرهنگ غنی ایرانی اسلامی شده ماندگار و تاثیر گذار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: امروز در جبهه فرهنگی به فرموده مقام معظم رهبری نیازمند به جهاد تبیین هستیم و در این مسیر جوانان و اهالی فرهنگ نقش مهمی در جهاد تبیین دارند.

ایرانی با تاکید بر حضور نیروهای جهادی در مناطق محروم بویژه حاشیه شهرهای استان توجه به محرومیت زدایی و حل مشکل نواحی حاشیه شهر از شورا و شهرداریها خواست برنامه های خود را معطوف به مناطق کم برخوردار کرده و در توزیع اعتبارات حق این مناطق را ادا کنند و در توزیع اعتبارات عدالت را مدنظر قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماد استعمارستیزی در محل شهادت رییسعلی دلواری احداث می شود

نماد استعمارستیزی در محل شهادت رییسعلی دلواری احداث می شود