مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-14ورزشي

پذیرش تیم های ایران در نمایشگاه و جشنواره سوییس 2022


تیم فناوری و نوآوری ایران با دو طرح در چالش نوآوری دانشگاه ام آی تی امریکا و چالش نوآوری و مسابقات اختراعات و نوآوری سوییس و نمایشگاه اختراعات سوییس 2022 پذیرش شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فناوری و نوآوری ایران در چالش نوآوری دانشگاه ام آی تی امریکا و چالش نوآوری و مسابقات اختراعات و نوآوری سوییس و نمایشگاه اختراعات سوییس 2022 پذیرش شده است و به نمایندگی از کشورمان در این رویدادهای جهانی حضور دارد و با نوآوران دیگر کشورها رقابت می کند.

نمایشگاه اختراعات سوییس یکی از معتبرترین جشنواره های جهانی در حوزه اختراعات و نوآوری جهان است که هر ساله در ماه مارس در ژنو سوییس برگزار می شود که بیش از هزاران اختراع در ده ها کشور بعد از پذیرش نهایی وارد رقابت می شوند.

این رویداد در کنار نمایشگاه تخصصی اختراعات ژنو که اولین نمایشگاه در جهان در این حوزه است، با حمایت سازمان مالکیت فکری جهانی، دولت فدرال سوییس و کنفدراسیون سوییس و مراکز و دانشگاه های معتبر این کشور و دیگر سازمان های جهانی نوآوری و پژوهش و اختراعات در پایتخت این کشور برگزار می شود.

مدال اختراعات وایپو در این رویداد معتبر که با داوری همراه است، به بهترین اختراعات و نوآوران داده می شود، این مدال و جایزه یکی از معتبرترین و بزرگترین جوایز اختراعات علمی جهان است که توسط سازمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش تیم های ایران در نمایشگاه و جشنواره سوییس 2022

پذیرش تیم های ایران در نمایشگاه و جشنواره سوییس 2022