مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-14سياسي

اتصال 120 روستای کرمان به اینترنت تا پایان سال 1401


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که بیش از 120 روستای جیرفت و عنبرآباد تا پایان سال 1401 به شبکه پایدار و پرسرعت متصل خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور در صفحه اینستاگرام خود، با اشاره به حضور اعظمی، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد برای بررسی مسائل ارتباطی این حوزه، بیان کرد: جدیت این نماینده عزیز و دیگر نمایندگان مجلس برای پیگیری تکمیل و ترمیم نواقص ارتباطی روستاهای حوزه انتخابیه خود و برنامه اجرایی و زمان بندی اتصال روستاهای باقی مانده به شبکه ملی اطلاعات مثال زدنی و نشانه مطالبه جدی مردم برای دسترسی به شبکه پایدار و پرسرعت و درخواست تکمیل پوشش ارتباطی مناطق روستایی است.

وی ادامه داد: متاسفانه میانگین اتصال روستاهای استان کرمان 62 درصد است (خط آبی رنگ در تصویر) که از میانگین کشوری یعنی 84 درصد، بسیار پایین تر است.

در این میان، برخی شهرهای استان، به ویژه نیمه جنوبی کرمان، وضعیتی به مراتب نامطلوب تر دارند.

همکارانم از آغاز به کار دولت سیزدهم، برای این استان و چند استان مشابه دیگر، برنامه ویژه ای تدارک دیده اند تا این عقب ماندگی ها جبران شود.

در شش ماه گذشته در مجموع ارتباطات 22 روستای جیرفت و عنبرآباد (صوتی و اینترنتی در 17 روستا و صوتی در 5 روستای دیگر) برقرار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 120 روستای کرمان به اینترنت تا پایان سال 1401

اتصال 120 روستای کرمان به اینترنت تا پایان سال 1401