مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-14اقتصادي

1285 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در خراسان جنوبی معدوم شد


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: هزار و 285 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در هفته اول اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی نوروز و ماه رمضان در این استان از چرخه مصرف حذف شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: هزار و 285 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در هفته اول اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی نوروز و ماه رمضان در این استان از چرخه مصرف حذف شد.

محمدعلی بخشی، امروز دوشنبه 23 اسفند به رسانه ها اعلام کرد: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان 1401 در این استان از 14 اسفند آغاز شد و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هفته اول اجرای این طرح تعداد 614 مورد بازدید توسط کارشناسان دامپزشکی از واحدهای عرضه، کشتارگاه های دام و طیور، سردخانه ها و مراکز قطعه بندی و بسته بندی صورت گرفته است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: در این بازدیدها 36 مورد غیربهداشتی مشاهده شد و هزار و 285 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی از چرخه مصرف حذف شده است.

وی بیان کرد: در این طرح روزانه 19 اکیپ ثابت و سیار از ساعت 8 تا 20 نسبت به بازدید از مراکز تولید، بسته بندی و توزیع فرآورده های خام دامی در سطح استان مشارکت و فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1285 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در خراسان جنوبی معدوم شد

1285 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در خراسان جنوبی معدوم شد