مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-14دانش

تیم های فناوری و نوآوری ایران در جشنواره سوییس 2022 پذیرش شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تیم فناوری و نوآوری ایران در چالش نوآوری دانشگاه ام آی تی امریکا و چالش نوآوری و مسابقات اختراعات و نوآوری سوییس و نمایشگاه اختراعات سوییس 2022 پذیرش شده است و به نمایندگی از کشورمان در این رویداد های جهانی حضور .

- تیم های فناوری و نوآوری ایران با دو طرح در چالش نوآوری دانشگاه ام آی تی امریکا و چالش نوآوری و مسابقات اختراعات و نوآوری سوییس و نمایشگاه اختراعات سوییس 2022 پذیرش شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تیم فناوری و نوآوری ایران در چالش نوآوری دانشگاه ام آی تی امریکا و چالش نوآوری و مسابقات اختراعات و نوآوری سوییس و نمایشگاه اختراعات سوییس 2022 پذیرش شده است و به نمایندگی از کشورمان در این رویداد های جهانی حضور دارد و با نوآوران دیگر کشور ها رقابت می کند.

نمایشگاه اختراعات سوییس یکی از معتبرترین جشنواره های جهانی در حوزه اختراعات و نوآوری جهان است که هر ساله در ماه مارس در ژنو سوییس برگزار می شود که بیش از هزاران اختراع در ده ها کشور بعد از پذیرش نهایی وارد رقابت می شوند.

این رویداد در کنار نمایشگاه تخصصی اختراعات ژنو که اولین نمایشگاه در جهان در این حوزه است، با حمایت سازمان مالکیت فکری جهانی، دولت فدرال سوییس و کنفدراسیون سوییس و مراکز و دانشگاه های معتبر این کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های فناوری و نوآوری ایران در جشنواره سوییس 2022 پذیرش شدند

تیم های فناوری و نوآوری ایران در جشنواره سوییس 2022 پذیرش شدند