مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-14سياسي

گفتمان مشترکی بین شورا و شهردار قزوین وجود ندارد


گفتمان مشترکی بین شورای شهر و شهردار قزوین وجود ندارد، شهردار صرفا زمانی در شورا حضور پیدا می کند که درخواستی داشته باشد در غیر این صورت به نطق و تذکرهای اعضای شورا بی توجه است.

- ایسنا/قزوین یک عضور شورای شهر قزوین گفت: گفتمان مشترکی بین شورای شهر و شهردار قزوین وجود ندارد، شهردار صرفا زمانی در شورا حضور پیدا می کند که درخواستی داشته باشد در غیر این صورت به نطق و تذکرهای اعضای شورا بی توجه است.

فاطمه اشدری در جلسه علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته 22 اسفندماه برگزار شد، تصریح کرد: شورای شهر باید به نظرات اعضای شورا اهمیت بدهد، در حال حاضر این گونه نیست و ریاست شورا به راحتی از نظرها و پیشنهادهای اعضای شورا می گذرد.

وی افزود: از گذشته مرسوم است هر زمان که نماینده شورا نطق می کند، شهردار پاسخی می دهد اما در این دوره شهردار از ما می خواهد از مدیران شهرداری چیزی نپرسیم و چیزی نخواهیم، شهرار می گوید خودم پاسخگو هستم و به سوالات شما جواب می دهم اما در عمل اتفاقی نمی افتد.

این عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: شهردار باید به نطق ما پاسخ دهد، اگر مسئله مطرح شده در نطق اشتباه است باید بگوید که این نطق اشتباه است، وقتی نطقی مطرح می شود شهردار می تواند در برابر آن از خود دفاع کند همانطور که در دوره های گذشته این امری مرسوم بود، اما شهردار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان مشترکی بین شورا و شهردار قزوین وجود ندارد

گفتمان مشترکی بین شورا و شهردار قزوین وجود ندارد