مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-14اجتماعي

ورود خودرو به محوطه آرامستان بهشت محمدی سنندج ممنوع شد


رییس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج گفت: شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند برای زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه کنند و در راستای پیشگیری از ترافیک در محوطه آرامستان بهشت محمدی در روز پنج شنبه آخر سال ورود خودرو به داخل آرامستان ممنوع است.

- شاهرخ فاتحی رییس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند برای زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه کنند و در راستای  پیشگیری از ترافیک در محوطه آرامستان بهشت محمدی در روز پنج شنبه آخر سال ورود خودرو به داخل آرامستان ممنوع است.

وی گفت: تمهیدات لازم برای زیارت اهل قبور در پنج شنبه آخر سال صورت گرفته است.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج اعلام کرد:  هر ساله و بر اساس رسم دیرینه  شهروندان در پنج شنبه آخر سال  جهت زیارت اهل قبور به آرامستان مراجعه می کنند.

وی اضافه کرد:در دو سال اخیر به واسطه شیوع ویروس کرونا  امکان زیارت اهل قبور در اعیاد وجود نداشت و درب های آرامستان بسته بود.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج گفت: امسال با تمهیدات صورت گرفته و با رعایت پروتکل های بهداشتی  امکان زیارت اهل قبور در پنج شنبه آخر سال برای شهروندان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خودرو به محوطه آرامستان بهشت محمدی سنندج ممنوع شد

ورود خودرو به محوطه آرامستان بهشت محمدی سنندج ممنوع شد