مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-14سياسي

جذب 2 هزار جانباز و ایثارگر در دستگاه های دولتی گیلان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به دغدغه خانواده شهدا و ایثارگران در خصوص وضعیت استخدامی گفت: تاکنون چیزی بالغ بر دو هزار نفر از جانبازان و ایثارگران در دستگاه های دولتی جذب شده و این روند در گیلان ادامه دار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا داوطلب امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران در کنار مردم  ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: خانواده های شهدا و ایثارگر با  فدا کردن عزیزان خود در دوران دفاع مقدس منجر به ماندگاری این نظام مقدس در 43 سال گذشته شدند.

وی با اشاره به دغدغه خانواده شهدا و ایثارگران در خصوص وضعیت استخدامی گفت: از استاندار و اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی درخواست دارم تا با پیگیری های خود وضعیت استخدامی ایثارگران و جانبازان را مشخص کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از اعطای تسهیلات اشتغال زایی بنیاد شهید به 570 نفر خبر داد و افزود: تاکنون چیزی بالغ بر دو هزار نفر از جانبازان و ایثارگران در دستگاه های دولتی جذب شده و این روند در گیلان ادامه دار است.

داوطلب با تأکید بر لزوم  تکریم خانواده شهدا و ایثارگران توسط بنیاد شهید تصریح کرد: در سال جاری برنامه های مختلفی از جمله غرس نهال به نام شهدا، ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 2 هزار جانباز و ایثارگر در دستگاه های دولتی گیلان

جذب 2 هزار جانباز و ایثارگر در دستگاه های دولتی گیلان