مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-14اقتصادي

مشارکت های مردم در دوران کرونا 30 درصد رشد داشته است


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی که طی این دو سال مردم به خاطر شیوع ویروس کرونا با آن مواجه بودند اما میزان مشارکت ها بیش از 30 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی که طی این دو سال مردم به خاطر شیوع ویروس کرونا با آن مواجه بودند اما میزان مشارکت ها بیش از 30 درصد رشد داشته است.

حبیب الله آسوده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: علی رغم تمام مشکلات و گرفتاری ها اما مشارکت های مردمی همچنان رو به افزایش است؛ به طوری که در 11 ماهه امسال بیش از 1600 میلیارد تومان از زکات مردم در دبیرخانه شورای زکات کشور ثبت شده و به دست مردم رسیده است.

وی با بیان اینکه زکات یکی از موضوعاتی است که در کشور به صورت قانون درآمده و کمیته امداد وظیفه جمع آوری و هزینه کردن آن را دارد، اظهار کرد: در حوزه اکرام ایتام مردم به صورت مستقیم حدود 2200 میلیارد تومان به حدود 394 هزار فرزند یتیم و محسنین کمک نموده اند که به حساب های شان واریز شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: در 11 ماه اول امسال مردم بیش از 450 میلیارد تومان صدقه داده اند و کمیته امداد توانسته این انفاقات را در قالب صدقه جمع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت های مردم در دوران کرونا 30 درصد رشد داشته است

مشارکت های مردم در دوران کرونا 30 درصد رشد داشته است