مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-14ورزشي

عادل فردوسی پور: در این چند سال خیلی اذیت شدم


مجری و گزارشگر تلویزیون درباره ی احتمال بازگشتش به عرصه ی گزارشگری و قاب تلویزیون، پاسخ مبهمی داد و گفت: ببینیم چه می شود، بگذارید من سکوتم را ادامه بدهم و ببینیم چه خواهد شد و قسمت چیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، عادل فردوسی پور گزارشگر فوتبال و مجری سابق برنامه نود در مورد بازگشت به دنیای گزارشگری صحبت کرد.

یکی از تیم هایی که در آن خبرنگاران و دست اندرکاران برنامه های ورزشی در آن عضویت دارند، رسانه ورزش است؛ تیمی با هدایت ادموند بزیک و کاپیتانی عادل فردوسی پور.

در حاشیه ی یک دیدار دوستانه، عادل فردوسی پور در آستانه ی 3 سالگی تعطیلی برنامه ی نود، از اقدامات خود دور از قاب تلویزیون سخن گفت.

فردوسی پور در ابتدا درباره ی تیم رسانه ورزش گفت: ما تیم مان حدود 14-15 سال است که از فعالیت آن می گذرد، بچه های خبرنگار ورزشی (از جمله تصویربردار، نویسنده، خبرنگار، گزارشگر، مجری و .

) که همگی جزو بهترین های کشور هستند، البته جز من (باخنده) دور هم جمع شده ایم و ما مسابقات تدارکاتی و دوستانه ی خیرخواهانه ای را برگزار می کنیم؛ در یکی دو سال گذشته کرونا مانع برگزاری بازی در شهرستان های دیگر شده اما در همین تهران و شهرهای مختلف سعی داریم که بازی های خیرخواهانه برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادل فردوسی پور: در این چند سال خیلی اذیت شدم

عادل فردوسی پور: در این چند سال خیلی اذیت شدم