مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-14سياسي

پخش ویژه برنامه «بهار نغمه سی» از شبکه اشراق


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به تدارک 210 دقیقه برنامه به مناسبت عید نوروز گفت: «بهار نغمه سی» عنوان برنامه نوروزی شبکه اشراق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران به اعلام برنامه های نوروزی شبکه اشراق پرداخت و اظهار کرد: شبکه اشراق برای لحظه تحویل سال ویژه برنامه نوروز گلی را تدارک دیده است که از ساعات پایانی سال1400 به مدت 210 دقیقه، همراه مخاطبان خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: پخش زنده مراسم تحویل سال نو، بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، ارتباط با گزارشگران آزاد شهرهای استان، معرفی موسیقی محلی، فرهنگ بومی و آداب و رسوم نوروزی مناظق مختلف استان، ارتباط با سایر مراکز استانی، موسیقی و سرودهای شاد و مفرح از برنامه های نوروزی شبکه اشراق است.

لطیفی افزود: همچنین نوروز بایرامی عنوان دیگر ویژه برنامه ای است که در 16 برنامه به مدت 75 دقیقه ای از اول تا سیزدهم فروردین از ساعت 21 هر شب با آیتم های مختلفی مانند گزارش طنز، دابسمش، نوروزنامه، مسابقه پیامکی و موسیقی محلی و.

اوقات شادی را برای بینندگان به ارمغان خواهد آورد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه بهار نغمه سی با موضوع معرفی آداب، رسوم و  اماکن تاریخی استان و موسیقی بومی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش ویژه برنامه «بهار نغمه سی» از شبکه اشراق

پخش ویژه برنامه «بهار نغمه سی» از شبکه اشراق