مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-14اقتصادي

جمع آوری 15 میلیارد تومان در رزمایش کمک مومنانه آبیک


فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک گفت: با برگزاری 20 مرحله از رزمایش کمک مومنانه در شهرستان آبیک حدود 15 میلیارد تومان کمک جمع آوری و در قالب خدمات متنوع به نیازمندان ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور پیش از ظهر امروز در بیستمین مرحله از نهضت کمک مومنانه شهرستان آبیک با اشاره به جمع آوری حدود 15 میلیارد تومان از کمک های صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی، حوزه های مقاومت بسیج و خیران در این رزمایش ها اظهار کرد: در این رزمایش ها تنوعی از خدمات و کمک ها به نیازمندان ارائه شده که می توان به توزیع بسته های معیشتی، مرمت خانه محرومین با محوریت مددجویان کمیته امداد،  تامین جهیزیه و لوازم التحریر، توزیع گوشت، آزادی زندانیان، نذر نان و غیره اشاره کرد.

وی افزود: با فرمان ولایت فقیه نهضت کمک مومنانه در شهرستان آبیک شکل گرفت و همه دلدادگان به نظام و انقلاب اعم از فعالان اقتصادی،  صنعتی، بسیجیان، جهادگران، علما رو روحانیون و فعالان مساجد پای کار آمدند و کمک های شایانی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک ادامه داد: با حضور سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آبیک، جلسات هماهنگی با فعالان اقتصادی و صنعتی و شهرک های صنعتی کاسپین یک و دو و شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 15 میلیارد تومان در رزمایش کمک مومنانه آبیک

جمع آوری 15 میلیارد تومان در رزمایش کمک مومنانه آبیک