مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-14اقتصادي

مصرف آب در اصفهان 20 درصد افزایش یافت


مدیر دفتر بهره برداری و توسعه تاسیسات تامین، تصفیه و خطوط انتقال آبفا استان اصفهان گفت: مصرف آب در اصفهان در اسفندماه نسبت به روزهای عادی سال20 درصد افزایش یافته است.

- با اشاره به افزایش مصارف آب در اسفندماه اظهار داشت: هر سال در اسفندماه به دلیل خانه تکانی مصرف آب افزایش می یابد و هر چه به روزهای پایایی سال نزدیک می شویم، میزان مصارف بیشتر می شود.

او با بیان اینکه هم اکنون افزایش 20 درصدی مصرف آب شرب را در اصفهان شاهد هستیم، افزود: مصرف آب شرب اصفهان و 14 شهرستان تحت پوشش سامانه اول آبرسانی شامل (56 شهر و 310 روستا) با جمعیتی بالغ بر چهار میلیون و 800 هزار نفر، در روزهای عادی سال 11 هزار تا 12 هزار لیتر بر ثانیه است که اکنون با افزایش 20 درصدی به حدود 14 هزار تا 15 هزار لیتر بر ثانیه می رسد.

مدیر دفتر بهره برداری و توسعه تأسیسات تأمین، تصفیه و خطوط انتقال آبفا استان اصفهان با اشاره به اینکه به دلیل افزایش مصرف آب در روزهای پایانی سال چاه های اضطراری را وارد مدار می کنیم، اضافه کرد: چاه هایی که تابستان ها به دلیل افزایش مصارف روشن می شود در 10 روز منتهی به عید نوروز نیز وارد مدار بهره برداری می شود زیرا مصارف بالاست و ممکن است با افت فشار روبه رو شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف آب در اصفهان 20 درصد افزایش یافت

مصرف آب در اصفهان 20 درصد افزایش یافت